God natt!

I morgon är det som vanligt skola igen. Dock inbillar jag mig att det inte alls är söndag kl. 22 och jag ska sova, nej absolut inte. Sitter här och käkar choklad och hade planerat att kolla på Them. Men det får bli en annan dag :(

Vi får se vad jag och Silver hittar på i morgon. Slutar galet sent så jag är väl hemma tidigast 16.30.. Är dösugen på att hoppa, men det är så halt i hagen nu när det regnat och det hinner bli mörkt om vi skall gå bort till paddocken (då vi måste gå genom skogen). Äh, vi får se. Det löser sig :)
God natt, mates!
Söta stallkattungen hos Marie får stå för bilden idag. Längesen jag träffade den krabatisen!

(Jag har skrivit "om mig" nu, om ni undrar något så läs där eller skicka en kommentar. Det står kort om mig själv och om hästarna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0