Nytt i Silvers garderob!

Idag på TreHästar köpte vi då spån, en grep, en sadelgjordstunnel och så lyckades jag fynda en ny (eller ja, ny och  ny) förbygel/brösta till Silver. Det ingick martingal, men den behöver vi inte. Vill bara tillägga att jag har den nästan bara för att jag tycker det är snyggt, för jag tycker det är galet fint med brösta! Vet inte riktigt varför, haha.
Ingen aning om vad det var för märke dock, köpte den där begagnad. Men det är ju sak samma, för jag älskade den från första stund :) Den är obetydligt använd dessutom.
Funderar starkt på om det är en Equipe (den jag visade för några inlägg sedan), för de är identiska! Om det är Equipe så gör ju inte det saken sämre, haha!
Den är i alla fall i brunt läder med resårbrösta som är grön med gula streck. Svårt att få till rätt färg dock!
Hur snygg tror ni inte att denna är till mitt gröna Globus schabrak? Schabraket är den gröna färgen och passpoalen är den gula. Klockrent! Dock är det dressyrschabrak, men jag tycker inte att det ser så förfärligt ut med dressyrschabrak till allroundsadel, faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0