Favoritpryl

Dag 2 - Favoritpryl
Såklart min Equipe förbygel/brösta. S*tans fin! Men jag älskar mitt swarovskiträns också som jag dock ska sälja (sålde det för ett tag sedan men köparen hörde aldrig av sig så säljer det igen). Jag rider ju i stort sätt bara med Pessoa sadeln som är brun, och använder aldrig svarta träns. Känns onödigt att låta det hänga bara.
Annars får det mitt vita schabrak från Kåhögs Gård, det är så himla härligt tjockt (älskar tjocka schabrak) och ligger helt perfekt på Silver. Dock dressyr, men det gör mig inte så mycket. Älskar det ändå! Det är det jag har på bilden i mitten i headern.
Man ser vid hans manke att det ligger jättebra. Det nuddar honom aldrig på ryggraden (så att det skaver), utan är liksom upphöjt och sytt så att det inte skall skava. Älskar det verkligen! Skulle velat ha i flera olika färger också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0