Äntligen

Så ja, nu sitter jag äntligen ner igen, haha. Har ridit ut på Silver, i morgon blir det trimm i paddocken. Han har fått gå två lugna uteritter i rad nu, och innan dess en vilodag och innan vilodagen en promenad. Nu blir det allvar igen!
Jag har något mycket sött på ingång till Idomin förresten. Han har inte fått någonting på lääänge så jag tyckte verkligen att det var dags! Men vad det är får ni se när det kommit fram :) Senast han fick någon utrustning var i maj när han fyllde år då han fick röda belindor. Alldeles för längesen!
Denna gången är det något nödvändigt och mycket sött också, hihi. Längtar tills det är här, dock kommer det nog inte förrän 3-7 arbetsdagar :( Men den som väntar på något gott..!
Just nu har jag bara duschen att ta tag i. Så det blir lagom att duscha och sen hoppa i sängen. Känns som en åtta just nu. Vakna - ta bussen till skolan - skola - ta bussen hem - äta - stallet - duscha - äta - sova och sen är det; vakna - ta bussen till skolan - skola - ta bussen hem, ja ni förstår!
Skönt med fredag i morgon, dock så har jag håltimme från 11.10 - 13.35 VARJE FREDAG. Och 13.35 har jag EN lektion och sen slutar jag. Riktigt j--la pisschema! Bara för att jag valde tyska.. suck. funderar på att byta till franska bara för att få bättre schema, då slutar jag ju i alla fall kl 11.10!
Ska inte klaga, måste duscha och sen sova. Bättre uppdatering med outfits osv i helgen, promise! ♥
Idomin på sin födelsedag den 14 maj när han fick sina benlindor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0