Elsas värld

Orkade, kunde inte och ville inte rida idag. Så för ovanlighetens skull fick alla hästarna vila, det var skönt med en vilodag för mig med. Åkte en snabb sväng till Angered med mamma när migränen försvunnit, för hon skulle hämta en bok på biblioteket. Vi var där i högst en timma och jag lyckades köpa med mig 2a delen av Sofi Fahrmans böcker, det vill säga Elsas Värld. Kan inte änns åka till en mataffär utan att shoppa, insane.
Jag har suttit och läst ett tag nu, kunde inte sluta läsa så jag har läst 35 sidor redan, haha. Sjukt bra bok verkligen. Ska fortsätta lite innan jag ska sova med. Love it!

Nu har jag nog bestämt mig för vilka docs jag ska köpa också. Men jag får se hur det blir, jag borde ha hur mycket pengar som helst. Jag vill ha allt jag ser! Galet. Men nästa inköpet skall hur som helst bli docs, jag har velat ha dem jättelänge men jag har känt att min bugdet inte räckt. Nu skiter jag i det, för jag ska ha dem!

Var bara tvungen att redigera den undre bilden. Älskar det sista stycket, så himla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0