Nu jävlar!

Idag är jag taggad! Hoppas Silver också är det, men det är han alltid så det är han förhoppningsvis idag med. Tänkte nämligen rida bort till paddocken och hoppa, ORDENTLIGT. Jag har ju knappt hoppat med honom pga den ishala vintern, och på provridningen hoppade jag ett krysshinder i trav.. Haha, bra gjort med tanke på att jag skulle köpa honom som hopphäst. Och så hoppar vi ett kryss i trav. Jag och mamma i ett nötskal, ja.
Så idag blir det ordentlig hoppning, jag vill se hur han verkligen blir vid högre höjder. Han studsar ju som en boll runt 70, så vi får väl se hur han blir vid 110 typ. Haha, det ska nog gå bra. Hoppning är dessutom det bästa Silver vet och han hoppar allt, så jag får väl bara hänga med!
Stackars mamma som ska med och fota/filma, hon är livrädd när vi hoppar med tanke på hur het Silver blir. Stackars henne, haha!
Hörs senare med bilder :D
Mina fina i hagen i förmiddags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0