Spread my wings and make me fly


Jag hade förövrigt denna fina klänningen från Monki på mig idag.

Ibland blir man irriterad. Ganska ofta faktiskt.
Som ni vet, så köpte jag ju mina KMB skor typ runt den 20 december eller nåt. Ser det ut som om jag har fått mina skor? Nej, inte direkt. Vi har inte änns fått något sms/mail att dem har kommit fram till affären där vi skall hämta dem. HALLÅ VAD HÄNDER?-känsla typ.

Är trött på att ha fått vänta i cirkus 15 dagar nu, riktigt irriterad. Kommer dem inte på måndag så slår jag nog ihjäl någon. Oj nej kanske inte riktigt, men ville bara att ni skall förstå känslan om hur irriterad jag är.

Skall kika vidare på Let's Dance och försöka äta Nutella nu,
ciao amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0