I, I'll get by.

Jag gick faktiskt hem efter SO:n förut. Gjorde min egna idrottlektion, sen SO och sen gick jag hem. Mitt huvud höll på att sprängas och det är migrän. Jag skulle stannat, men jag hade inga migräntabletter (dem är slut) så jag var tvungen att släpa mig hemåt. Jag har med mig alla böcker som behövs resten av torsdagen och hela fredagen så det gör ingenting om jag stannar hemma imorgon, jag missar inget.

Alice i Underlandet spelades just på min dvd. Älskar den filmen, världens bästa! Jag har nog sett den minst 20 gånger. Såg den runt 4 gånger på bio tror jag, haha.
Hursomhelst.. Idag ska jag bara plugga massor, kanske fota lite och äta ostkrokar. Appropå ostkrokar, visste ni att Catharina (tror jag hon hette?) i "Sommar i Sverige" är Maria Montazamis syster? Det är därför dem pratar likadant! Det fattade inte jag förräns igår.

Okej, nu dunstar mitt huvud snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0