Dag 6 - Min dag

Tjeeenare mannen. Idag har jag varit i skolan från 08.30 till ca 13.45. Hade ingen EV så vi slutade tidigt. Traskade upp till mormor (som bor precis utanför skolan, jag kan liksom se in i mitt klassrum från hennes fönster). Eftersom hon ligger på sjukhuset så tar vi hand om hundarna. Gick ut med dem, gav de lite mat och pysslade lite. Dregglade över hennes The Bridge väska, ge mig!
Mamma hämtade mig och vi fixade i stallet sen åt jag Paella. Nu sitter jag här och ska snart spela sims. Josefine skulle ringa till mig och ge mig glosorna runt halv 4, men hon har inte ringt och nu är hon och tränar.. I-landsproblem. Just det, innan jag ska spela sims så ska jag beställa lite kläder, woho!


Bild från arkivet. Fotad någongång i december/tidig januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0