Everything I do, I do it for you


Min fina ponny.

Åkte skridskor idag.. Det var, på riktigt, utan överdrift, det segaste jag varit med om på länge!
Vi åkte skridskor i 40 minuter, sen tog det två timmar hem. TVÅ TIMMAR! Snarare en klassresa. Åh, vad arg jag var och är. Ska aldrig mer åka skridskor med skolan.
Nu har jag kollat på Stylisterna, ska snart kolla på Ponnyakuten och efter det ut till stallet.

Jag har tröttnat på det där "dag 15"-grejen. Tror jag lägger ner det. Har tröttnat lite på att "blogga" (gud vad bloggigt det lät, usch!) också för den delen. Kommer nog bara slänga in lite bilder här då och då. Från grunden är det ju en foto-"blogg", så att..ja. Kommer nog inte skriva så mycket, bara foton.


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Gullig bild :)

2011-02-07 @ 19:48:41
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0