Utkast: Aug. 13, 2011

Igår var en mindre lyckad dag. Silver kändes ojämn, stel och stum i kroppen på träningen. Tänkte att det skulle släppa, men icke. Han var inte sig själv. Tycker sånt är så jobbigt för vi vet inte vad det är. Han var inte het på hoppningen (hoppade studs osv). Jag fick liksom skänkla på honom. Det har knappt hänt innan och verkligen inte i hoppningen, då är det något som inte står rätt till.
Kan vara att hovslagaren klippte en av hovarna för mycket så han kanske är lite öm och inte så taggad som vanligt. Vi fick ett medel som vi skulle lägga på hoven.
Det kan ha varit träningsvärk också, vet inte riktigt. Selina kände igenom honom och han var lite hård vid bogen, där musklerna korsar. Tänkte gå ut och massera honom strax. Idag får han vila, i morgon är det sista dagen på denna träningsveckan och då är det en CR som vi tänkte vara med på. Alltså ingen träning idag pga gårdagen då. Hoppas bara han är som vanligt så vi kan vara med på söndag, det hade varit så roligt. Samtidigt är jag lite orolig över honom. Får se vilket skick han är i imorgon så får jag helt enkelt avgöra det då.
Nu fick vi gäster. Måste dra mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0