Omväxling

Jag brukar ju inte köpa kläder på H&M längre, utan köper hellre något jag verkligen vill ha i stället för att köpa massa "småsaker". T.ex en Odd Molly kofta istället för 5 tröjor på H&M, eller ja, ni fattar. Men H&M har faktiskt fått in en del fint det senaste och mamma säger att jag måste köpa lite H&Mkläder också för att få lite omväxling bland det jag har nu. För det mesta använder jag mina Odd Molly kläder, DrMartens kängor, Hunterstövlar, Kenza jacka och så vidare. Och det är de kläderna jag trivs bäst i. Fast som sagt, H&M har fått in lite fint denna hösten.
Detta till exempel. Kärade ner mig i jeansen, hur tuffa som helst. Antar att det är en kopia av ett annat märke, men ändå tuffa tycker jag. Kanske ska ta och införskaffa dem! Lite bra att ha saker liksom. :)
Ett ickerelaterat hästinlägg, det var på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0