Lycka

Silver haltar inte när han skrittar eller travar (har inte sett honom galoppera än), men jag känner att jag ändå börjar skritta honom i morgon. Hoppas verkligen det är helt borta, vad det än nu har varit. Lycka!
I morgon börjar jag första året på gymnasiet också, samhäll. Blandade känslor. Vill självklart inte börja i skolan och dessutom ha tre år till framför mig, eftersom skolan är det värsta jag vet. Men skönt att få lite rutiner och att inte sova bort hela dagarna och ändå bara sitta framför datorn hela natten när man är vaken.
Jobbigt att behöva passa busstider och att gå i skolan ända in i stan, men jag har ju liksom inget val! I morgon går jag bara skolan en timma, sen ska jag och mamma iväg och shoppa lite till min nya dator som jag kommer få (en MacBook ♥). Jag har fixat tidsinställt åt er!
Så det känns konstigt att säga att sommarlovet är slut. Känns sjukt! Men så är det och nu ska jag sova, lägga mig i min säng för sista gången sommaren 2011. (</3)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

fiin blogg :)

händer idag ?

2011-08-22 @ 10:52:03
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0