Gårdagens outfit


Silver
Sadel - Pessoa Amo
Träns - Capriole
Stigbyglar - Sprenger
Schabrak - Protector
Lindor - Schockemöhle
Boots - Inget märke

Jag
Hjälm - Lamicell Master
Väst - Racesafe
'Stövlar' - Tretorn Midcuts (JA, jag har tröttnat på dem.)
Tröja - Gina Tricot
Ridbyxor - Ingen aning, evigheters gamla.
__________________________________________________
Lindorna ser mörkare ut än vad de är (skuggas av kullen & träd på bilden). Jag har klippt Silvers man ytterligare faktiskt. Tunnat ut den en hel del, tunnade nog ut hälften tror jag! Han är mycket finare i sån man än lång. Tycker jag. Jag vill ha mina stövlar snart, håller på att kräkas på tretorn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0