Har en förkärlek till brösta/förbygel...

Silvers sadel har lagt sig längre bak det senaste året om man jämför med i höstas (pga de tappade ryggmusklerna). Eftersom han har en så grotesk manke så förstår jag det, och absolut om han dessutom tappat muskler där. Så jag har tänkt att använda brösta tills alla musklerna är på plats igen.
Skulle aldrig ta på honom något sånt egentligen för då tänker folk bara "jahapp, hennes häst har en missanpassad sadel". Känns det som i alla fall.. Funderar på att ha den sen, när han fått muskler, bara för att jag tycker det är fint. Då kommer jag i så fall inte ha den åtspänd såklart.
Han kommer växa i sin sadel igen, men för tillfället har han för tunn överlinje för att få sadeln korrekt anpassad.
Och något ni kanske inte visste är att jag tycker att martingal med brösta är otroligt fint. Vet inte varför, men det är något som gör att det ser prydligt ut tycker jag. Speciellt när det är grönt&gult eller blått&vitt resår. Åååh!

Denna från Equipe går på ca 2000:- då inkl. martingal.

Med swarovski från Rider's Company för 469:- 349:-

Också från Rider's Company, 449:-

Och den allra finaste...

Även denna från Rider's Company, 499:- 349:-
Med diamantkedja, så perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0