Bitchhumör

Idag är jag riktigt jävla bitchhumör. Förlåt språket, men ah ni ser ju. Kom hem halv fem idag, det är regnigt och jag har läxa. Seriöst, mitt sommarlov har inte ens slutat typ och jag har redan läxa. Äckel lärare.
Fick i mig lite socker för att kanske bli på bättre humör men nääädå. Vissa människor gör ju mig inte direkt gladare heller.
Förut när pappa frågade om jag kunde byta kanal så fick jag också ett utbrott. Fel nummer ETT. JAG kollade på Family Guy. JAGJAGJAG. Och han ba: Kan du byta kanal eller?
Fel nummer TVÅ. Varför ska JAG byta kanal om han ska kolla på tv? Ser jag ut som en jävla slav eller?
Och fel nummer tre är bara att allt är fel. Åh orkar inte mer!
Ska snart ut till stallet, efter att jag ätit, och skritta ut Silver. Vill rida runt sjön men är så rädd för att träffa på älgar eller något. Just nu öser regnet ner så han får stå inne någon timma innan så han hinner torka, annars skrittar jag honom för hand.
xoxo bitchen. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0