Påskgodisbak

Idag tog mamma ut hästarna åt mig, för hon var ändå vaken. Jag sa att jag rider på eftermiddagen eftersom det är jättevarmt och i hagen där vi rider står solen på hela dagen och då blir det väldigt varmt. Så jag rider ikväll, det gjorde jag igår också. Silver var jätteduktig och jag hade aachennosgrimman, men utan nosrem, och bett (tredelade) på honom. Han var jättefin mestadels, i höger traven gick det sådär, men han var ändå duktig som vanligt :) Lilla Sille, han är verkligen helt grym.

Jag är ensam hemma hela dagen, så underbart! Rasmus jobbar, mamma jobbar och pappa jobbar. Älskar att vara helt ensam hemma, och saken blir bara bättre när mamma har köpt ingredienser till mitt påskgodis som jag ska baka. Det ska jag göra hela dagen :D Bland annat mintkyssar och mandel/chokladtryfflar. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0