Långsamma dagar utan mina vänner

God kväll!

Sitter och längtar efter både Christine och Josefine. Båda två är utomlands, inte direkt kul. Dagarna går sjukt segt utan dom, men snart kommer Kicki hem i alla fall. Josefine kommer nästa söndag :( Christine fyller ju år i morgon, men hon är ju inte hemma! Åh, inte okej. På onsdag kommer hon, längtar ihjäl mig ♥♥
Sen efter sommarlovet byter hon skola :((((((
Och på torsdag slutar vi - HEAVEN! På kvällen tänkte jag ta med mig mina kära vänner till någon restaurang eller triumfglass för att fira, höhö. Jag längtar verkligen tills onsdag, och torsdag då.

Nu ska jag minska ner på längtandet och i stället vara glad för att dom snart kommer hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0