Emotjejen är igång

Läs inte detta inlägget om ni inte tycker om klagomål (består endast av det).

Mitt internet funkar igen men jag har kommit in i en sån där "nej-jag-vill-inte-blogga-det-är-SKITTRÅKIGT"-period. Beror på vädret, riktigt regnigt och äckligt rent utsagt. Hur lätt är det att rida i hagen när det blir lerigt av regnet? Hästarna lär ju halka ihjäl sig. Och hur kul är det att rida ut hela livet? Rida ut är det värsta och tråkigaste man kan göra. Dessutom rullar sig Silver och sen regnar det på honom. Vill ni änns föreställa er hur han ser ut? (Det är inte så svårt att få bort dock) Inte lätt att rida när han är blöt och jag hinner inte direkt ta in honom för att få honom torka.
I morgon ska vi på klassresa ut till skogen och sova i en stuga. HUR KUL KAN DET VARA? Kommer ju f-n hinna dö innan vi kommer fram. Ångest av bara tanken av att sova med min klass i ett hus. Allvarligt. Man måste ju typ följa med också. Bara en massa måsten hela tiden. Det enda jag ser fram emot är att ha larvfight i sovsäckarna.
Alltså jag längtar inte änns till sommarlovet längre. Vad fan händer? Ibland undrar jag, helt ärligt, i fall jag har gått in i någon depression. Nej, jag skämtar inte.
Klagar? Jag? Nä, det menar ni inte?
Fotad den 5/6.
Nikon D5000, 18-55mm.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hur vet du vad du ska ha för inställningar när du fotar? är du självlärd, gått på kurs eller så? vilka inställningar fotar du med? samma eller olika? :D

oj nu blev det ett gäng frågor, hoppas du orkar svara haha :P

2011-06-17 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0