Vet inte vad jag skall säga eller tro

Har läst hela bomben om Paows otrohet mot Hugo, i stort sätt hela dagen. Jag vet att det är Paulina som gjort fel, och att alla tycker att hon är äcklig, idiot osv. Men jag kan ändå inte släppa att jag tycker så jävla synd om henne. Ja, jag upprepar, det är HON som gjort det. Men jag är arg över att Nemo änns gick med på det, så jävla äcklig är han som gör det. Nu lägger alla skulden på Paulina, nu när Nemo fick som han ville. Och det är inte alls hans fel över huvudtaget, allt är Paulinas fel och har Nemo gjort rätt då, eller vad? Gjorde Jockiboi rätt som la upp en video på sin blogg när Paulina ville säga allt till honom? Han sa "Ingen ser detta, ingen filmar, lyssnar eller tar kort". Det första han gör är att lägga upp det på bloggen. HUR FAN TÄNKER IDIOTEN?!

Och som Hugo skrev: "Är du nöjd nu? och nu då? Ska du bli tillsammans med henne nu eller?" Så jävla rätt skrivet. Skulle inte förvårna mig om både Jockiboi och Nemo börjar äckla sig med Paulina. Sådana jävla svin visste jag själv inte änns att de fanns. Hugo sa också "Hade han haft lite empati för andra människor skulle han inte förstört mitt och Paulinas förhållande." Och det är så sant. Därför tycker jag, att det är delvis svinet Nemos fel. Ja, jag vet fortfarande att det var Paulina som gjorde det. Men jag tycker ändå att det var Nemo som förstörde allt. Och delvis KissiePissie med. Jockiboi skall vi inte tala om.

Dem som säger "Varför ljög du, Paulina? Varför sa du inte sanningen från början?". Klart som fan att hon inte vågar säga det. ALLA I HELA SVERIGE får ju fan reda på det! Första sidan på Msn.se, det var först då jag reagerade. Eller igår egentligen. När Kissie pekade ut Paulina för otrohet mot Hugo. Så då borde dem personerna tycka att; det första Paulina gör efter att hon varit otrogen, är att gå hem och säga det till Hugo och sedan får alla reda på det? (Ni förstår vad jag menar med "alla"). Hur fan skall hon säga det då? Bara rakt ut? Hur lätt tror ni att det är egentligen, att erkänna ett misstag man gjort, det första man gör efter att det hänt? Inte änns närheten att vara lätt. Skulle idioterna själva göra det? Nej, det tror jag inte. Den ända åsikten jag har, det är att jag tycker så jävla synd om Paulina att det inte är sant. Det första som händer är att folk får reda på det via blogg/internet-världen, förstår ni hur fegt det är? Tror ni att Jockiboi, Nemo, och KissiePissie skulle säga detta i verkligheten? SKULLE INTE TRO DET! Om Hugo nu älskar Paulina, som han säger, så tar han henne tillbaks. Gör han det? Nej, tydligen inte.

Blir så jävla arg. Skulle kunna skriva sönder tangentbordet, men nej. Inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0