LIKADAN ELLER UNIK?

Jag tänkte på folk som härmas. Alltså, jag stör mig så otroligt mycket på sånt. Jag kan verkligen inte hjälpa det. De som härmar andra, så som med kläder, texter och sånt dära. Visst, det kan väl vara okej någon gång, men när det pågår i ... typ månader, år, då tycker jag att det räcker. Mest av allt med texter. Om jag skriver en text och någon härmar utan att säga något.. ja, alltså jag kan bli så arg att jag kan slå sönder något (eller någon!). Och sen bara: "ja.. förlåt! :(". När man tänker efter så.. nej, inte alls "förlåt". "Oj, förlåt för att jag kopierar dig, jag trodde det var okej", eller vadå? Nej, usch alltså.


Var dig själv, alla andra är upptagna och det kommer du längst på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0