Promenix

Idag får Silver sig en promenad ute. Jag går brevid eftersom han kanske har träningsvärk (eller han HAR träningsvärk) från igår. Vill bara få värma upp musklerna lite så han inte blir stel. Kan vara skönt för honom att slippa mig på ryggen också, haha.
Dessutom lär ju inte jag kunna rida med mitt finger. Det är så svullet att jag inte kan böja det.. Så jag får nog åka till sjukhuset med det, mamma tror att det är brutet (hon är sjuksköterska). Skitskitskit också, orkar inte gå runt med nån jobbig skena på fingret. Blääää.
Fy vad han såg ut i sin långa päls i vintras/våras, haha. Han passar inte i vinterpäls! Freja & Idomin gör det dock, men det är ju bara för att de är kallblod, kallblod passar alltid lång päls och man :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

skit söt bild :D

2011-09-05 @ 20:37:00
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0