Min utrustning

Dag 1 - Min utrustning
Min utrustning till Silver: Han har en Pessoa Amo sadel, och en Frank Baines Passad sadel men som vi inte använder så mycket. Ett Capriole aachen träns, brunt. Ett svart aachen Capriole swarovskidressyrträns och ett svart pullar-ihopplock med bl.a ett Capriole strass pannband (ja, jag tycker om Capriole! ;)). Förbygel/brösta m. martingal från Equipe. Stigbyglar från Sprenger.
Ett par Copperfield plastbenskydd fram+bak men använder bara fram. Ett par HG läderbenskydd fram+strykkappor bak. Lindor från bl.a Hansbo, Kåhögs Gård och Schockemöhle.
Schabraken är väl på ett ungefär Globus, Protector, Hansbo, Jacson, Showmaster och många är märkeslösa.
Ländtäcken från Z-täcket och Ullared.
Det var väl det intressantaste, sedan har han ju regntäcken osv. Men det är ju inte direkt något jag rider med!
Frank Baines sadeln, ihopplocket, swarovskitränset och benlindor/schabrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0