Dagens ridpass

Här kommer den bättre delen av passet, haha. I början när vi värmde upp lite och så.
Han var väldigt stark men lyssnade när jag ville honom något. Han var riktigt fin i galoppen i uppvärmningen också, super! Jag känner att han har fått sina muskler i rumpan nu, och även en del i ryggen det senaste. Han trycker upp sig så grymt mycket innan hindret, han exploderar liksom när han hoppar av. Jag känner skillnad, han hoppar mer med sin rygg nu. Hoppade som en fjäder och tyckte det var roligare än någonsin tror jag! Speciellt när han äntligen fick hoppa sitt 120 hinder, och han passar på att hoppa 140, herregud.. Haha.
Han var riktigt fräsch idag alltså! :D
Det blev 9 bilder som blev bra, så jag lägger upp 4 nu och 5 senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0