Skogsrunda

Skogsrunda
(Går inte att ändra med rubrikerna, ingen aning om vad jag gjort!)
Inkommen från stallet och jag har hunnit kasta i mig en köttbullemacka också (är dock vegeterian så det blev ju soyabullemacka för mig, haha). Skrittade Silver upp till sjön, testade hur han var mellan hand och skänkel på vägen dit, kändes super! Han var väldigt mjuk och lätt från början. Sänkte sig fint och det kändes grymt verkligen. Han ville dock inte bada, haha. Men jag tvingade honom inte utan lät han göra som han ville. Och han kände för att springa på stranden. Det är ju inte direkt den längsta stranden... Men det gick bra i alla fall. Red honom på hack (ponny).
Mamma gick med Idomin i repgrimma och ledrepet. Idomin, som tyvärr är rädd för vatten, gick faktiskt fram till kanten och smakade på vattnet. Det trodde jag aldrig faktiskt! :)
Såhär torr var han efteråt. Det regnade massor! Och han blev smutsig från hacket på nosen, haha.

Kommentarer
Postat av: Ina

fin blogg.

2011-05-29 @ 16:23:32
URL: http://tjeeenarekungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0