Riktigt off idag

Lite lågt på uppdatera-hållet. Känner att jag inte har ork eller lust. Speciellt inte när vädret är som det är. Kommer skriva här när jag har lust och just nu känns det väldigt sällan. Jag vill inte känna att jag måste skriva om hästarna/annat varje dag, man tröttnar i längden, jag i alla fall.

Dum som jag är så har jag låtit Silver stå i två dagar nu, hatar verkligen mig själv när jag gör så. Idag regnar det som bara den, men han ska inte stå en dag till. Tänkte tömköra och varva med longering i hagen/gräspaddocken. Kan vara bra att han får gå något pass i veckan utan sadel och vikt på ryggen. Så jag tyckte att det passade i detta vädret för jag känner inte för att rida idag.

Tänkte knäppa på en fotofilm som jag fick från Digital Foto idag och sen ut till stallet. Vi hörs någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej vad fin blogg! Vad gör du? :)

2011-05-16 @ 13:18:01
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0