Lite ändringar, ny header m.m.

Byter header.
Det har ju inte handlat så mycket alls om NH eller liknande det senaste. Jag tänker såklart NH i all hantering fortfarande men jag leker inga Games t.ex längre, jag har för det mesta försökt få honom att muskla sig osv. Rider knappt i repgrimma eller halsring/löst heller, men bara för tillfället. Jag känner att den engelska ridningen övervinner NH just nu och jag tycker att seriös dressyr och hoppträning är roligare än att skutta runt i repgrimma och göra 7 Games, faktiskt. Ni ska veta att jag fortfarande tänker NH när jag hanterar hästarna och rider/tränar på deras villkor, men det är ingenting jag skriver om här för det är bara sånt som faller sig naturligt. Just nu så tycker jag att det är roligare med hopp och dressyr med Silver.
Tricktränar fortfarande Idomin och Freja och Idomin tar jag in löst från hagen, tränar löst, tänker liksom NH med honom, men inte riktigt så med Silver, för tillfället. Jag skriver inget om det, för att det är sånt som är självklart för oss.
Bara för att jag byter header och det inte står "NH" i den, betyder inte det att jag inte tänker NH längre, för det gör jag!
Idomin 'tränar' jag alltid "NH med" och så fort jag tränat honom så kommer det handla om NH och så. Men det är nog enda gången för tillfället.
På headern står det därför allroundträning, för jag tränar väldigt mycket olika grenar med hästarna.
__________________________________________________________________________
PS. Såg nu att rubrikerna helt plötsligt slutat visas i inläggen, men inte i menyn. Ska fixa detta, men först ska jag rida ut Silver. Fixar det felet senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0