Dagens ridpass

Det blev ett lite oseriöst ridpass, haha. Kände att jag var helt lam så jag orkade inte. Red i ungefär 30-45 minuter eller något. Försökte jobba lite sundtals och då gick det kalas.
Började med att Silver hade ett grässtrå i munnen så han såg ut som en bonde. JAG VET, det var inte änns roligt men jag skrattade ju ihjäl mig, haha. Så kul att han var helt omedveten. Absolut inte roligt, men jag och min humor är ju sinnes. Sen hade han trampat i leran där det var typ bronsfärgat vatten/gegga. Och jag tyckte det var jättekul eftersom det var brons och han heter Silver. Hahaha, åh det är ju synd om mig alltså.

Men han var fin i galoppen idag, speciellt i högervarvet (vårat "svåra" varv). Jobbade ganska mycket i galoppen för där gick det bäst, och jag kände att jag inte orkade arbeta så mycket i traven när det gick bra i galoppen. Så det var bara att fortsätta i galoppen eftersom det kändes så bra.

Grässtrået, haha! :)

Min fina Silver ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0