Du är alltid nummer ett!

Idag vaknade jag 08.30 av att min klocka ringde (?!). Sen dess har jag varit vaken för jag har verkligen inte kunnat somna om när solen lyser rätt in i ögonen. Så jag passade på att äta frukost för en gångs skull!

Jag rider på eftermiddagen idag, jag orkar verkligen inte det idag egentligen men det måste göras. Just nu åker det runt massor av krossar i området så det är omöjligt att rida. Jag HATAR alla med kross, HATAR verkligen. Dem har ingen respekt alls. Blir så irriterad på sånt!

Red Silver lite i halsring i torsdags (igår vilade han) mamma fotade också, blev bara några få bilder.
Han var pigg och det var lerigt och halt i gräset, men det gick bra ändå. Vi gjorde mycket volter, skänkelvikning och sådär.


På de två sista bilderna gör vi skänkelvikning :) Fast den undre blev nog lite failad, haha.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken fin häst du har.



Jag håller med dig med idioter på motorfordon, var ute och red idag och alla bilar och skotrar bara dundrar förbi i full fart fastän man gör tecken åt dem att de ska sakta ner.. Hopplöst!

2011-03-26 @ 23:24:55
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad fina ni är, duktigt som enbart rider med halsring! =)

2011-03-26 @ 23:38:17
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0