Söndag

Söndag igen och ångesten är på topp. Detta är verkligen den dagen som jag inte uppskattar det minsta lilla. Speciellt denna söndagen eftersom Solsidan är slut och man fick sova en timme kortare i morse! Men jag skall inte klaga. Denna veckan går fort, jag är ju ledig på fredag! :) Sedan har jag ju 4 st paket som väntar på posten, varav 3 är till Silver :)

Idag red jag igenom Silver. Eftersom det varit så dåligt underlag har vi inte kunnat jobba ordentligt i galoppen. Idag började vi lite smått på det (det var lite hårdare och inte lerigt). Jag kan inte ställa för höga krav för att vi har ju inte jobbat så mycket på galoppen det senaste. Han var i alla fall över förväntan! Jättefin och mjuk och hade den där superfina formen som han drar till med ibland. Sedan hoppade vi lite kombinationer med trav/galopp-bommar + hinder och lite annat. Jag är nöjd med honom idag, som alltid :)
Red på hacket + sadel. I morgon blir det nog halsring eller repgrimma.

Freja, Silver och Idomin.
Fotade hästarna lite i hagen igår. Som alltid kommer alla tre i rusande fart så fort dem ser mig, sedan står de kvar tills jag går. Så mysiga!


Kommentarer
Postat av: sanna- hästblogg

den lilla svarta är faktiskt ganska lik min lilla tjej, bella :D fin blogg!

2011-04-01 @ 22:18:30
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0