Sneakpeak

Kom precis hem från en runda på Frölunda Torg med mami. Skulle bara "detta-vill-jag-ha-till-våren"-shoppa, det vill säga jag skulle bara kolla. Slutade ändå med att jag fick med mig tights, tisha och en ring hem. Omöjligt att gå i affärer med mig, OMÖJLIGT. Hursom, nästa månad skall det inhandlas limegröna Convisar, har velat ha dem jättelänge och nu har jag nog bestämt mig.
Idag fastnade jag helt plötligt för bronsfärgade saker, så det fick bli den färgen idag.
 
Bara för att jag hela tiden skriver om hästarna så betyder inte det att jag slutat shoppa, nejnej. Jag är precis lika shoppingberoende som jag var när jag slutade skriva om det. Jag lever fortfarande på den fronten, förutom att jag aldrig skriver det här. Men idag kände jag för det :D

Jag har sedan länge spanat in ringen som idag fick följa med hem. Ring kombinerat med en kamera, kan inte bli bättre!
Addison Tightsen har jag också sett innan så idag kände jag att jag inte kunde hålla mig längre. Tröjan var ännu ett spontanköp som vi alla vet att jag är så bra på!

Senare får ni en bildbomb från ridpasset med Freja från i morse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0