Dagens ridpass

Jag satte igång Freja idag i stället. Jag slutade tidigt så det var fortfarande ljust ute. Eftersom det var första gången jag satt på hennes rygg på flera månader så skrittade vi bara. Det blev i ca 15 minuter. Hon var inte så pigg och busig jag hade väntat mig, hon tyckte nog bara det var kul. Lunkade runt i hagen lite och det var lagom med 15 minuter tyckte hon nog. Det finns inte så mycket mer att säga :)

Jo förresten, jag känner mig jättestor på henne nu! Helt galet men jag känner mig helt lång och enorm, haha. Jag är nog rätt lagom nu med tanke på att hon är såpass stark och stor egentligen. Jag tycker hon ser ut som en b-ponny på dessa bilderna. Dem är från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0