Dagens dressyrpass


Silver blev jättefin i Schockemöhle benlindorna. Jag var flera gånger nära på att klippa sönder dem eller snurra alla runt hans hals eller något. Men tålamodet räckte till alla fyra, haha. Jag vill inte inse att dem faktiskt är svarta och inte marinblå.. Utomhus är dem marinblå och inomhus och fotade med blixt så är dem svarta. Typiskt! Men jag ska ändå köpa några nya par. Helt kär.

Jag joggade honom lite, och vi testade oss även på att länga i traven och han är jättegrym på det nu. Sinnessjukt steg har han verkligen! Han var rätt så mjuk i slutet och sökte sig neråt även när jag bara lät honom gå som han ville.
Tyvärr kunde inte mamma fota för hon var inte hemma. Ja, han var duktig för att ha stått i en vecka i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0