JORDENS FINASTE!

Dagen till ära så ska jag ha mina svarta converse. De finaste skorna som finns alltså. Både Johan och Henriks autografer på, kan det bli bättre? Absolut inte! Bild på dem lite längre ner. Dagen till ära nr 2 vill jag ha min sjal som jag hade första gången jag träffade honom, jag har inte tvättat den än, för den luktar (luktade) Johan, åh ♥ Och självklart dagen till ära nr 3 har jag mitt nagellack jag hade första gången jag träffade honom. Bild på allt detta längre ner, lägg märke till ordningen jag har nagellacket också, mycket viktigt!

För att få lite grymma flashbacks så slänger jag upp några ypperligt perfekta bilder på jordens finaste varelse som fyller hela 19 år idag. Tänk att det gått (ca) 3 år sedan jag förälskade mig i denna underbara sak. TRE ÅR?!
ÄLSKAR DIG MEST, DU FINA! ♥

 
Han signerade min affish på ett räcke. Halkade med pennan. Det blev kludd av allt och han bara:
"Oj förlåt". Ida dog.

30 Maj 2009. Första gången vi träffade honom på riktigt. DET VAR AWESOME. Finns inte ord för det. Och så liten jag var, haha!

Älskar denna bilden verkligen. SÅÅÅ JOHAN. Fotad med min lilla mini-digitalkamera dessutom.

Signerade Emma-Lee singeln som släpptes 8 april samma år. Lycklig var man ju. Sådär lagomt.


Finaste skorna som någonsing kommer existera.
Johan är min högra hand ;) (fot i detta fallet).
Finns inte riktigt ord för att beskriva dessa skorna (+ den kvällen (13 augusti 2009)!).

HAHAHA jag bjuder! Jag och fina Henrik hur som helst.

Ja, riktigt awesome.
Ha världens bästa födelsedag nu, jordens finaste 19 åring! ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. Dem är tyvärr sålda. Dem såldes för 1100 kr. Kostar 2500 i btik vanligtsvis.

2011-03-03 @ 10:28:41
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0