Varm dag!

Idag är det övervarmt ute. Satt ute vid poolen förut och doppade fötterna, höll på att svettas ihjäl! Hade tänkt bada fast lite senare i så fall. För nu ska jag och mamma åka till Triumf Glasscafé och äta glass, sen till Kåhögs Gård för att se om de har fått in GlenGordon schabraken! Tror inte att dem har det, fast kolla kan man ju alltid. Lovar er att jag kommer komma hem med någonting, spelar ingen roll vad, men tomhänt kommer jag inte, haha! :)
Måste dessutom spara mina pengar till Falsterbo om vi skall dit också. Vänta lite.. vilka pengar? Typ.
Gammal bild! Är riktigt sugen på att börja hoppa ordentligt nu. Silver har stått i några veckor (två eller något) förutom i lördags när jag skulle känna lite på honom fastän han har lösa skor. Igår märkte vi att han hade tappat den helt så nu kan jag inte rida över huvudtaget. Så irriterad, HATAR verkligen när hästarna har skor. Menmen, hovis kommer i morgon så jag får vänta ett tag till. Sen blir det fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0