Nytrimmad!

Jag är precis inkommen från stallet. Har inte ridit nu på förmiddagen men fixat i ordning min lilla Sill lite. Jag har hoppat fram och tillbaka mellan att låta hans man fortsätta växa eller om jag skulle klippa den. Det har jag tänkt på i nog 2 veckor! Men jag kände att han passar bäst i kort man. Jag klippte inte pannluggen, den är fin om den är oklippt. Det är ju inte hela världen, om jag ångrar mig så växer den ut om några månader.
Sedan duschade jag och pappa honom. Inte hela kroppen men benen, hovarna och lite under magen. Jag tycker nog att det var lite för kyligt för att duscha hela honom idag, får bli en dag när det är soligt i stället!
Nu ser man hans hals bättre också, den är allt inte så liten som jag tror. Man blir ju lite hemmablind.

Kommentarer
Postat av: cassandra

klipper du elr rycker du?

Fin blogg :)

2011-06-23 @ 13:57:21
URL: http://nicara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0