Dålig update idag (igår)

Ledsen för lite efterbliven uppdatering, men sån är jag. Har inte riktigt orkat ta mig tiden att skriva något, har dessutom ingenting att skriva.
Silver har fått några dagars (en vecka snart) vila eftersom hovis ska komma, men han har inte kommit och nu har Silver tre lösa skor. Eftersom han är jätteömfotad så vill jag inte rida "bara för att jag måste". Han får helt enkelt ett litet sommarlov! Det kan han behöva som är så grym jämt. Sedan ska ju tandläkaren komma också, hon skulle nog komma nästa vecka tror jag.
Freja har jag bara tränat i hagen några dagar. Att hon inte ska få komma in i min bubbla, utan stanna inom räckhåll. Hon är jätteduktig! Hon har lärt sig att hon inte får komma närmre än ½-1 m avstånd från mig. Jag har sticken i handen och visar den för henne om hon kommer för nära, då backar hon undan, stannar där och accepterar det. Jättekul!
Idomin tränar jag just nu på trånga utrymmen och vattenslangen. Han fick till exempel följa med mig "bakom" hans box, där bara människor får (och KAN!) gå, vääääldigt trångt är det. Men han kom emellan utan problem (okej, magen drogs mot väggen..) och tyckte det var jätteroligt att springa igenom den gången. Sedan tränar jag med att sitta på honom och vifta lite med slangen och sånt där vanligt.
Ja, det är väl ungefär det som händer just nu. Blir nog mer uppdatering när Silver kommit tillbaks från sitt sommarlov då både hovar och tänder är raspade!
Nu ska jag sova. I morgon skall jag träna Freja, Idomin och fixa lite på mitt rum. På torsdag skall jag till GRK och fota på en hopptävling, woopwoop!
Busponnyn i våras.

Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig bild haha =3

2011-06-24 @ 18:10:22
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0