Blublubb

Sitter i skolan och väntar på att få gå hem. Vet inte riktigt om vi har lektioner eller inte, men okej.. Vi "har" matte just nu men ingen lärare, haha.
Lyckat att man försov sig i morse dessutom.. Vaknade 08.07 och jag ska cykla hemifrån 08.10. Hmpf. Men jag hann faktiskt och var i skolan 08.20, rekord! (Börjar 08.30)

Idag ska Silver skrittas ut en runda tänkte jag. Springa lite i skogen och ha roligt.
Freja skall trickas och Idomin ska tränas med den illgula slangen.
Ja, det var väl det.. Hörs senare!

Silver för längesen :)


Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

svar: mitt program som heter Photoscape :)

2011-06-08 @ 14:23:14
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0