2 veckors paus

Dag 1 Presentera dig och din häst
Dag 2 Det bästa/sämsta med din häst
Dag 3 Din största rädsla inom ridsporten
Dag 4 Favoritbilder på din häst
Dag 5 I min ryktlåda
Dag 6 Något annorlunda med min häst
Dag 7 Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 Min vardagsoutfit
Dag 10 Mitt bästa hästminne
Dag 11 Min tävlingskarriär
Dag 12 En bild/-er på stallet
Dag 13 Varför jag mår bra av ridsport
Dag 14 Mina drömmar inom ridning
____________________________________________________
Eftersom jag får sommarlov i morgon tänker jag absolut inte sitta inne och skriva på bloggen varje dag. Därför tänker jag följa denna listan och alla dessa inlägg blir tidsinställda!
Jag kommer inte bara skriva om en häst, utan alla tre. Ni får mycket att läsa, eftersom detta är det enda jag kommer uppdatera er med under 2 veckor. Kanske eventuellt något annat inlägg, men vi får se :)
Börjar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0