Shopping till mig själv

Jag har inte handlat så mycket till mig själv det senaste, bara i hästväg till mig och Silver (förutom en Odd Molly kofta för några veckor sedan), så idag fick det bli lite till mig. Skulle bara köpa lite pärlor, men råkade få med mig ett par lila Converse och några strumpor också. Det var rea på Stadium så jag fick 6 par strumpor och Converse för 215 kr, helt okej ändå, haha!
Conversen är starkare lila i verkligheten.
Jag köpte ett färdigt set som man kan göra armband, men det är så tråkigt att ha ett armband som man gått efter en instruktion att göra, jag ville bara ha innehållet men kommer designa själv, haha :D
Visste ni förresten att jag tillverkar smycken? Jag har gjort det sedan jag gick i 6:an, dvs i drygt 4 år!

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Fin blogg :D Vad gör du? :D

2011-07-31 @ 09:07:00
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: carolina

Vilken bild tycker du är mest fail på vår blogg nu? Vore kul att veta haha!

2011-07-31 @ 11:32:59
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0