Putsa och smörja

Tänkte gå ut till stallet snart och få lite ordning på grejerna. Det är för tillfället pedantiskt städat där inne i och för sig, men jag hittar alltid någonting att rätta till i alla fall, haha. Jag ska smörja och putsa sadlarna, tränsen, sadeljordarna, Silvers lädergrimma och så vidare. Känner att det kan behövas just nu. Spola av täckena och schabraken med högtryckstvätten skulle också behövas, verkligen. Får väl se vad jag lyckas med! :)
.. Kom precis på att jag kanske borde äta frukost innan, haha. Hm. Tar det sen.
En lurvig Silver :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 21:35:34
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0