Ompyssling till max

Jag tänkte bara slänga i mig en macka och byta om, sen ut till stallet och se om Silver ömmar på såret/rivmärket. Skulle inte tro att han gör det eftersom det var rättså ytligt, och för jag tror att det var rätt "färskt" när vi tog in honom igår.
Men vi får se. Om han inte ömmar eller annat så får han sig nog ett lite lugnare pass. Kanske att vi ska ta och inviga benskydden? :) Annars ska han friseras lite, och borstas ordentligt.
Ovisad bild från när vi red till sjön.
Idomin och jag ska fortsätta på sidepass front och away, lite trickträning också kanske.
Freja får jag se vad jag hittar på med, har inga idéer just nu. Det blir troligtvis samma som jag ska göra med Idomin.

Kommentarer
Postat av: Leila-En fotoblogg i Kumla

Härlig blogg & fina bilder, ha en trevlig kväll.



Kram!

2011-07-14 @ 18:58:27
URL: http://fotografleilaramic.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken härlig blogg du har! Kanon fina bilder på hästarna också. :)

2011-07-16 @ 12:46:29
URL: http://svhalvblod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0