Jag jobbar bäst under press

(Tidsinställt)
Idag har jag ingen tid över till något. Får se om jag änns hinner rida min lilla häst!
Kl 9 idag kommer "hö-nisse" med ca 150 höbalar som skall vara inlastade innan kl 13.00. S-T-R-E-S-S!
Efter det ska jag och mamma handla till middagen jag ska ha ikväll med mina fina vänner. Vi har även 5 st hästar som vi passar också, och de står såpass långt bort att man måste ta bilen dit (5-7 min med bil), plus våra 3 egna då. Däremellan ska jag duscha, laga middagen och hinna rida Silver, jag bara måååste hinna med det eftersom han ev. ska hoppas på torsdag.
Glömde jag nämna att mina vänner kommer hit kl 18?..
Jaja, det hjälper inte att gnälla! Jag hinner nog allt, får rappa på lite och lämna min kära laptop vid sidan av för en gångs skull! :)
Jag och Silver igår. Eller hur att han passade i det fina swarowskitränset? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0