Idomin leker!

Idag provade jag att försöka leka med Idomin. Han brukar inte vilja det, utan springer bara efter utan att göra något. Stannar när jag stannar osv. Så han är uppfostrad till vill säga!
Men idag ville jag verkligen få honom att bocka och leka med mig, det gick faktiskt. I början sprang han bara efter, men efter ett tag började han kasta med huvudet och galoppera, tvärstanna, vända och hålla på. Om man smackar på honom lite och vänder då blir det fart!
Jag filmade när vi precis hade börjat och då jag märkte att han började "springa på mig" och sen studsa iväg för att få igång mig. Vet inte om man ser så mycket här dock. Efteråt bockade han och hoppade ut genom staketet (som syns i bakgrunden). Haha, sötnosen!
I början när jag låter skitarg och säger "sluta Idomin" så är det för att han puffar på mig xD Fast jag låter nog argare än vad jag var eftersom jag inte änns var arg, haha.

Mobilfilm och mobilbild. Eller hur att han är söt i sin nya grimma? :D

Kommentarer
Postat av: Cassi

va söt

2011-07-14 @ 16:01:07
Postat av: Julia W( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg, följa varandra via bloglovin? :D

2011-07-14 @ 18:48:08
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: PiaPaz

Söt!

Tycker du HISS eller DISS till hiphonen?



KRAM :)

2011-07-14 @ 19:44:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/piapaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0