Åsiktsinlägg: Skvallerbloggar/tipsare

(Just nu känns det bara som om jag skriver negativt på alla mina åsiktsinlägg, haha, men det kommer några positiva också, lovar! :))
Hm, detta är väl något som diskuteras hit och dit, skvallerbloggar - är det kul eller är det kränkande?
Jag tycker att det är väl egentligen inte bara själva personen som driver skvallerbloggen, utan även de som tipsar om skvaller. Oavsett om det är negativt eller positivt skvaller så är det riktigt j---- lågt att tipsa om skvaller. Gör folk det bara för att få länkning till sin blogg och mer läsare eller vad är grejen? Oavsett tycker jag att det känns som om tipsaren vill ha uppmärksamhet. Och det känns ännu lägre när skvallerbloggaren tar emot tipsen och skriver ut det i allmänheten... No offense, det är vad jag tycker!
Bloggaren som skriver om de andra har väl egentligen inte änns frågat om lov innan de får skriva om personen eller ta bilder från dennes blogg?
Nja, vet inte riktigt vad jag mer skall säga. Men jag tycker faktiskt inte om att läsa skvallerbloggar, inte änns om de är "snälla", så jag avstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0