"Who cares?" - "You do, stupid."


Lite från vad jag fotade igår.
Imorgon börjar mitt inspärrade liv igen. Kommer inte uppdatera någonting här, för jag kommer verkligen inte hinna det. Har ångest redan nu inför alla proven, egna idrottslektionen och simningen. Men jag tar det som det kommer.
Jag tänker faktiskt inte säga "förlåt för dålig uppdatering" för jag uppdaterar bara då jag hinner och har lust. Just nu har jag varken eller. Förlåt för mitt dåliga humör däremot. Jag har ångest, det är därför.

Pussar.


Kommentarer
Postat av: Sara :>

yah! kajnda azm! :D

2011-01-10 @ 20:36:53
URL: http://freakwithme.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Vinnaren av GÅRDAGENS blogg ligger nu uppe så kika in och se efter om det var du som vann, om inte kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling! :)

2011-01-10 @ 22:47:09
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0