Ni kommer hitta oss i hamnen för allt vi gjort


Såhär ser min bakgrund ut på min misshandlade mobil. Den mobilen tål allt efter att ha varit i Josefines onda och otekniska händer! Den bästa mobilen som skapats på denna jord. Jag har haft den i mer än 2 ½ år och den överlever allt verkligen, älskar den så himla mycket. Jag använder inte min mobil mer än att ställa alarmet på morgonen så den duger utmärkt. Finfint!

God morgon.
Idag skall jag se om mina skor har hamnat i brevlådan och sedan skall jag chilledillerilla hela dagen. Fota lite kanske, men vädret är ju sådär roligt. Kanske får hitta på något att fota inomhus, till exempel today im wearing this om någon skulle vara intresserad. Det är ju inte det lättaste att fota när jag vet hur jag vill ha det!

 
Just nu har jag tagit ett dressyrpass med Sillepille. Tänkte faktiskt införskaffa mig en dressyrsadel till honom. Han går så himla fint i dressyren nu att jag är rent utsagt chockad! Måste nog kunna hitta någon begagnad. Vill helst ha en märkessadel, bortskämd som jag är, men jag har ju redan en fin (Nelson Pessoa ♥) till honom. Får fundera på detta lite.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0