En äkta lördag..

..börjar med sovmorgon.
Ja, jag somnade med huvudvärk igår och vaknade med det idag. Jag vaknade runt 10-11 och försökte somna om så att den skulle försvinna, men det hjälpte inte. Så jag vaknade (13.15) av att min syster kastade en påse med min blus på mig. Haha. Sen åt jag en fralla med henne och nu sitter jag här.

Mitt rum är städat också, mirakel! Jag rensade bort fula nallar (utom min samling av Bukowski) och allt jag hade på mitt skrivbord. På skrivbordet står bara RG Bengtsson autografen och alla sims-spelen. Mitt rum blev plötsligt jättestort.
Före och efter:
Detta var taget i förrgår, idag var det MYCKET stökigare. Min garderob hade spytt och var helt tom eftersom alla kläder var på golvet.. Men nu är det fint!


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- tack ;) Vad gör du?

2011-01-22 @ 16:33:02
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0