Just as I say "move on"


Mina tre finaste små väskor.
Röda är från H&M, svarta från Lindex eller Kappahl
 och den bruna är från Ullared, faktiskt. (Men jag har stylat om den lite).

Usch. Är nog magsjuk, men är inte riktigt säker. Jag satt i 1½ timma och försökte få i mig en torr fralla med en ynklig ostskiva på, nu känns det som om den mackan inte vill vara kvar i magen längre. Blöhblöh, tycker inte om sånt. Jag känner själv att min mage är helt tömd, den kurrar och jag är allmänt smal! Hoppas det går över (inte att vara smal då förstås!).
Det kommer nog komma upp några roliga kläder/skor godbitar idag, eftersom jag inte har så mycket att göra.
Ska ni hitta på något speciellt idag? Något bättre än att ligga och kräkas med mig alltså..

Ha det gr8 m8s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0