Western

Silver fick stå idag. Jag "hann" inte riktigt och jag hade ingen inspiration så det skulle inte bli bra ändå. Jag skall strax ut och släcka till dem, då ska han få lite uppmärksamhet i alla fall.

Ev. på onsdag eller på fredag ska vi till SRG Kungsbacka och hälsa på, då ska jag gå in på Hööks och köpa ledrep och en Bucas grimma till Silver. Jag hittade ett jättesnyggt träns där som jag måste ha också! Så himla fint! Det är ett western träns, men jag måste ändå ha det, haha.


Eller hur snyggt? Det passar perfekt till Silver, och gärna bomullstyglar till också. Fast först skall jag köpa ledrep.

Ledrepet.

Bomullstyglarna som är delade :)

Jag får se vad jag hittar :) Sen vill jag gärna ha Bucas grimman också :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner också ett Ha-begär!!! (trots att jag inte heller rider Wästern)Så fiint..=)

2011-02-22 @ 07:59:24
URL: http://stormizza.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-02-22 @ 08:16:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0